Sportlessen Gaat u de uitdaging aan?

Inloop Workout (komt na de zomervakantie weer terug op het rooster ivm Corona)
Begin op het tijdstip dat jij wilt! Er wordt een fullbody workout aangeboden, maar je bent ook vrij om onder begeleiding een eigen programma te draaien.
BBB (Benen, Billen, Buik) Groepsles:
Ladies only! In deze les wordt het gehele lichaam getraind, maar bovenstaande spiergroepen staan centraal. Conditie en spierversteviging zijn hierbij het belangrijkste. Maar ook houding en doelen behalen zullen een plek krijgen binnen deze les.

Fullbody Workout/Bootcamp
Groepsles die buiten wordt gegeven waarbij conditie, kracht en samenwerking centraal staan. Denk aan touwen, kettlebells, buikspieren en nog veel meer. Een uur lang werk je met en zonder materialen aan je doelen die je zelf bepaalt. Iedereen kan deze les meedoen op zijn of haar eigen niveau, er wordt continu variatie aangeboden.

HIIT Training
HIIT staat voor High Intensity Interval Training. In 45 minuten werk je aan conditie en kracht. De intensiteit van de training kan volledig op jouw niveau afgestemd worden omdat een HIIT training in allerlei vormen en maten te doen is. Los van het feit dat je werkt met intervallen heb je de vrijheid om zelf invulling te geven aan je training.

Cardioboxing (komt na de zomervakantie weer terug op het rooster ivm Corona)
In 45 minuten werken aan je conditie door middel van boksen. De les heeft een vaste opbouw met een warming-up, een technisch gedeelte en een gedeelte waarin de conditie echt centraal staat. Conditie, plezier en kennis maken met boksen staan in deze les centraal

BEAT the Workout
De naam zegt het al: op de BEAT van muziek ga je de workout verslaan! Kracht, conditie, bewegen staan centraal. Een lekkere workout waar muziek het tempo bepaalt en waarin allerlei verschillende vormen van trainen aan bod komen.

Core Impact(komt na de zomervakantie weer terug op het rooster ivm Corona)
Een uur lang werken aan je CORE, dus werken aan je buikspieren en onderrug. Maar ook alle omliggende spieren zoals rug en benen komen hier aan bod. Ideaal om te werken aan een betere houding, sterkere spieren en balans.

Man Cave
De naam zegt het al, een workout voor mannen! Onder begeleiding een uur lang werken aan conditie en kracht. Dit kan alleen zijn maar ook in kleine groepjes. Elkaar uitdagen het maximale uit de training te halen, waarbij houding en veiligheid centraal staan.

Looptraining
Wil je graag gaan hardlopen? Ben je een beginnende loper? Of wil je je afstand/snelheid verhogen? Dan is deze training een ideale start. Er worden verschillende loopvormen aangeboden zoals interval, duurlopen maar ook houding en looptechniek zullen aan bod komen. Onder professionele begeleiding ga je werken aan een betere conditie om zo wellicht toe te werken naar een wedstrijd.
Op donderdag zal er tijdens de looptraining ook aandacht besteed worden aan kracht. Dus denk aan een soort van Running Bootcamp en tijdens de les op zaterdag ligt de focus vooral op lopen en looptechniek

BEAT the Barbell
Kent u bodypump nog? Of weleens van gehoord? Dit is een variant op deze les maar dan leuker! Tijdens BEAT the Barbell ga je op muziek aan de slag met allerlei oefeningen waarbij de barbell centraal staat. Het is een workout waarin conditie en kracht getraind worden maar ook een goede houding belangrijk is.

Neem contact op

Ga naar het gehele aanbod.